جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۳
کد خبر: ۸۲۹۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود:

ارسال ۴۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم

مراسم ارسال کتاب و اقلام فرهنگی به کتابخانه‎های مناطق محروم کوهرنگ توسط نیکوکاران فرهنگی، پنجشنبه ۲۶ شهریور در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حدود ۴ هزار جلد کتاب و اقلام فرهنگی در رده‌های موضوعی مختلف از جمله رمان، داستان، شعر، دین، سبک زندگی، روان‌شناسی، کودک و نوجوان، علمی، درسی، زبان، محیط زیست، تاریخ، دفاع مقدس، نشریات و... برای ارسال به کتابخانه‎های مناطق محروم کوهرنگ جمع آوری شده است و پنجشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ در مراسمی با حضور چهره‌ها و فعالان فرهنگی و هنری به این مناطق ارسال می‌شود.
 
این طرح همزمان با دهه کرامت، توسط گروه‌های نیکوکاران فرهنگی شاخه کوهرنگ آغاز شد و فعالان فرهنگ، هنر و رسانه و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این طرح، کتاب و اقلام فرهنگی خود را به فرهنگسرای رسانه ارسال کردند.

ارسال ۴۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مناطق محروم

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق‌نوری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند. برای اطلاع از برنامه‌های دیگر فرهنگسرای رسانه به نشانی resaneh. farhangsara.ir مراجعه کنید.
نظر شما